دف کلی جلسه : دانش آموزان باید مفاهیم درس تقارن مرکزی را در کتاب ریاضی پایه پنجم به طور کامل فرا بگیرند. اهداف جزیی و رفتا
0
9.1k
بسم الله الرحمن الرحيم
فرمت فايل دانلودي بصورت wordميباشد با قابليت بازشدن بر روي تمامي دستگاها
تعدادصفحات فايل
سپاس از حسن خريد و بازديد شما دوست عزيز
جهت اطلاعات بيشتر به ادمين فعال در سايت مراجعه كنيد با پشتيباني٢٤ساعته درخدمت هموطن گرامي هستيم
شرح فايل دانلودي
بسمه تعالی طرح درس روزانه بر اساس برنامه درس ملی | ||||||||||
عنوان درس : | تاریخ اجرا : | طرح درس شماره : | مشخصات کلی | |||||||
مدرس : | مدت تدریس : | تعداد دانش آموزان : | صفحه : | آموزشگاه : | | |||||
اهداف بر اساس تلفیقی از هدف نویسی برنامه درسی ملی و طبقهبندی جدید بلوم | فعالیت های قبل از تدریس | |||||||||
سطح هدف : وجود تعامل بین معلم و دانش آموزان در فراگیری درس تقارن مرکزی فعالیت بر اساس اهداف معین واز پیش تعیین شده در کتاب ریاضی پایه پنجم طراحی منظم با توجه به موقعیت و امکانات درس تقارن مرکزی ایجاد فرصت و تسهیل یادگیری در فراگیری درس تقارن مرکزی | | |||||||||
هدف کلی جلسه : دانش آموزان باید مفاهیم درس تقارن مرکزی را در کتاب ریاضی پایه پنجم به طور کامل فرا بگیرند. | | |||||||||
اهداف جزیی و رفتاری : درس تقارن مرکزی را به صورت خلاصه توضیح دهند. ( درک و فهم ) تکالیف مربوط به درس تقارن مرکزی را با دقت انجام دهند . ( روانی حرکتی – عادی ) دانش آموز آنچه را از درس تقارن مرکزی یاد می گیرد با دوستانش به اشتراک بگذارد. دانش آموز با توجه به ملاک های عقلانی بتواند درس تقارن مرکزی را به صورت کاربردی فرا بگیرد.. رعایت ادب و احترام نسبت به معلم تقویت مهارت گوش دادن تقویت مهارت سخن گفتن -آشنایی دانشآموز با تقارن مرکزی -آشنایی دانشآموز با مرکز تقارن -آشنایی دانشآموز با اشیایی که تقارن مرکزی دارند. مهارتی ۱-دانشآموز بتواند در محیط اطراف اشیایی که دارای تقارن هستند را نشان بدهد. ۲-دانشآموز بتواند اشکال و اشیایی که دارای تقارن مرکزی هستند. ۳-دانشآموز بتواند با استفاده از اشکال تقارن را ترسیم کند. ۶- دانشآموز بتواندبا استفاده از شکل تقارن مرکزی را رسم کند.. نگرشی 1- دانشآموز به انجام کارهای هنری علاقه مند شود. 2-دانشآموز به اهمیت تقارن در زندگی پی ببرد. | | |||||||||
اهداف مرحله ای : دانش آموزان پس از پایان جلسه آموزشی به اهداف زیر دست می یابند : آشنایی با ضرورت و کاربرد درس تقارن مرکزی ریاضی پایه پنجم آشنایی با مبانی و مضامین درس تقارن مرکزی ریاضی پایه پنجم مهارت خوب گوش دادن و خوب صحبت کردن ادای احترام متقابل به دیگران و مشارکت در فرایند تدریس | | |||||||||
عرصه ها (وظایف دانش آموز در قبال) | رئوس مطالب : آشنا شدن با نقش و کاربرد درس تقارن مرکزی ریاضی پایه پنجم درزندگی روزمره-خوب گوش دادن و خوب صحبت کردن - آشنایی کاملدانش آموزان با مفهوم درس و ایجاد تفکر و خلاقیت در فرایند یاد دهی– یادگیری | | ||||||||
دیگران | خود | خلقت | خدا | انتظارات از دانش آموزان در این درس | حیطه ها و اهداف | | ||||
| * | | * | در مورد تنوع در جهان آفرینش تفکر کند و مهارتهای فرآیند تفکر را پیدا کند . | تعقل |