سطح هدف : وجود تعامل بین معلم و دانش آموزان در فراگیری درس گنجایش فعالیت بر اساس اهداف معین واز پیش تعیین شده در کتاب ریاضی پا
0
10.7k
بسم الله الرحمن الرحيم
فرمت فايل دانلودي بصورت wordميباشد با قابليت بازشدن بر روي تمامي دستگاها
تعدادصفحات فايل
سپاس از حسن خريد و بازديد شما دوست عزيز
جهت اطلاعات بيشتر به ادمين فعال در سايت مراجعه كنيد با پشتيباني٢٤ساعته درخدمت هموطن گرامي هستيم
شرح فايل دانلودي
بر اساس برنامه درس ملی | ||||||||||
عنوان درس : | تاریخ اجرا : | طرح درس شماره : | مشخصات کلی | |||||||
مدرس : | مدت تدریس : | تعداد دانش آموزان : | صفحه : | آموزشگاه : | | |||||
اهداف بر اساس تلفیقی از هدف نویسی برنامه درسی ملی و طبقهبندی جدید بلوم | فعالیت های قبل از تدریس | |||||||||
سطح هدف : وجود تعامل بین معلم و دانش آموزان در فراگیری درس گنجایش فعالیت بر اساس اهداف معین واز پیش تعیین شده در کتاب ریاضی پایه پنجم طراحی منظم با توجه به موقعیت و امکانات درس گنجایش ایجاد فرصت و تسهیل یادگیری در فراگیری درس گنجایش | | |||||||||
هدف کلی جلسه : دانش آموزان باید مفاهیم درس گنجایش را در کتاب ریاضی پایه پنجم به طور کامل فرا بگیرند. | | |||||||||
اهداف جزیی و رفتاری : درس گنجایش را به صورت خلاصه توضیح دهند. ( درک و فهم ) تکالیف مربوط به درس گنجایش را با دقت انجام دهند . ( روانی حرکتی – عادی ) دانش آموز آنچه را از درس گنجایش یاد می گیرد با دوستانش به اشتراک بگذارد. دانش آموز با توجه به ملاک های عقلانی بتواند درس گنجایش را به صورت کاربردی فرا بگیرد.. رعایت ادب و احترام نسبت به معلم تقویت مهارت گوش دادن تقویت مهارت سخن گفتن دانش آموز با مفهوم گنجایش آشنا شوند. دانش آموز برخی از مصادیق گنجایش در زندگی روزمره را یاد بگیرند. دانش آموز رابطه بین حجم و گنجایش را فرا گیرند. دانش آموز با واحد اندازه گیری لیتر آشنا شوند. | | |||||||||
اهداف مرحله ای : دانش آموزان پس از پایان جلسه آموزشی به اهداف زیر دست می یابند : آشنایی با ضرورت و کاربرد درس گنجایش ریاضی پایه پنجم آشنایی با مبانی و مضامین درس گنجایش ریاضی پایه پنجم مهارت خوب گوش دادن و خوب صحبت کردن ادای احترام متقابل به دیگران و مشارکت در فرایند تدریس | | |||||||||
عرصه ها (وظایف دانش آموز در قبال) | رئوس مطالب : آشنا شدن با نقش و کاربرد درس گنجایش ریاضی پایه پنجم در زندگیروزمره-خوب گوش دادن و خوب صحبت کردن - آشنایی کامل دانشآموزان با مفهوم درس و ایجاد تفکر و خلاقیت در فرایند یاد دهی –یادگیری | | ||||||||
دیگران | خود | خلقت | خدا | انتظارات از دانش آموزان در این درس | حیطه ها و اهداف | | ||||
| * | | * | در مورد تنوع در جهان آفرینش تفکر کند و مهارتهای فرآیند تفکر را پیدا کند |