آگاهی و اطلاع از کاربرد این درس در زندگی روزمره شناختی تفکر در مورد دانستنی های تدریس کتاب تفکر و پژوهش درس بوی خوش مدینه پایه
تعدادصفحات فایل 6
فرمت فایل
شرح حال
الف: قبــل از تـــــــدریــس |
||||||
اهداف بر اساس تلفیقی از هدف نویسی برنامه درسی ملی و طبقهبندی جدید بلوم |
||||||
سطح هدف |
اهداف و پیامدها وجود تعامل بین معلم و دانش آموزان در فراگیری درس بوی خوش مدینه فعالیت بر اساس اهداف معین واز پیش تعیین شده در فراگیری درس بوی خوش مدینه طراحی منظم با توجه به موقعیت و امکانات درس بوی خوش مدینه ایجاد فرصت و تسهیل یادگیری در فراگیری درس بوی خوش مدینه
|
|||||
هدف کلی |
دانش آموزان باید مفاهیم درس بوی خوش مدینه را در پایه ششم به طور کامل فرا بگیرند. |
|||||
اهداف مرحلهای |
1. تعدادجلساتی که در هفته به این تدریس کتاب تفکر و پژوهش درس بوی خوش مدینه پایه ششم اختصاص داده شده است . 2. تعداد دروس کتاب درسی با رعایت پیچیدگی مفاهیم کتاب تفکر و پژوهش درس بوی خوش مدینه پایه ششم 3. تعدا د ماهی که به این درس کتاب تفکر و پژوهش درس بوی خوش مدینه پایه ششم تخصیص یافته است. بنا بر این بعد از در نظر گرفتن مسائل و مواردی که ذکر گردید،زمانبندی کتاب تفکر و پژوهش درس بوی خوش مدینه پایه ششم را بررسی و تدوین می نماییم.
|
|||||
هدفهای رفتاری آموزشی |
اهداف (با رعایت توالی محتوای درسی) انتظارات در پایان آموزش |
حیطه و سطح در بلوم |
عناصر برنامه درسی ملی تعقـل، ایمـان، علـم، عمـل و اخـلاق |
|||
عنصر |
عرصه ارتباط با |
|||||
خود |
خدا |
|
||||
اندیشیدن در مورد توانایی های دیگران و چگونگی تدریس کتاب تفکر و پژوهش درس بوی خوش مدینه پایه ششم |
شناختی |
تفکر |
|
|
|
|
علاقه به استفاده از نتایج تدریس کتاب تفکر و پژوهش درس بوی خوش مدینه پایه ششم |
عاطفی |
ایمان |
|
|
|