در این درس، دانش آموزان یاد میگیرند بدون سوختها وسایل نقلیه نمیتوانند حرکت کنند، پخت وپز انجام نمیگیرد و گرم شدن خانهها، مدرسهها و محل کارها با مشکل روبرو خواهد شد. ما در زندگی روزمره از منابع متنوع انرژی برای انجام کارهای خود استفاده میکنی...
0
7.2k
در این درس، دانش آموزان یاد میگیرند بدون سوختها وسایل نقلیه نمیتوانند حرکت کنند، پخت وپز انجام نمیگیرد و گرم شدن خانهها، مدرسهها و محل کارها با مشکل روبرو خواهد شد.
ما در زندگی روزمره از منابع متنوع انرژی برای انجام کارهای خود استفاده میکنیم. منابع انرژی را میتوان به دو گروه تجدیدپذیر و تجدیدناپذیر تقسیم کرد.نفت، گاز طبیعی، بنزین، گازوییل، ذغال سنگ، چوب و اورانیوم از منابع تجدیدناپذیر هستند.
در این قسمت، پاورپوینت نکات و سوالات درس مذکور(به همراه پاسخ آن) در 42 اسلاید آورده شده است. امکان ویرایش مطالب این پاورپوینت وجود دارد.
قابل ذکر است: در تهیه و تنظیم این پاورپوینت از تصاویر و افکت های خاصی استفاده شده و این امر باعث جذابیت دو چندان آن ها شده است.
برخی از اهداف درس:
✅ آشنایی دانش آموزان در مورد علت شلوغی خیابان ها
✅ آشنایی دانش آموزان در مورد دلیل آلودگی هوا و ضررها آن برای انسان ها
✅ آشنایی دانش آموزان در مورد مصرف سوخت توسط ماشینها و میزان مصرف آن
ما در زندگی روزمره از منابع متنوع انرژی برای انجام کارهای خود استفاده میکنیم. منابع انرژی را میتوان به دو گروه تجدیدپذیر و تجدیدناپذیر تقسیم کرد.نفت، گاز طبیعی، بنزین، گازوییل، ذغال سنگ، چوب و اورانیوم از منابع تجدیدناپذیر هستند.
در این قسمت، پاورپوینت نکات و سوالات درس مذکور(به همراه پاسخ آن) در 42 اسلاید آورده شده است. امکان ویرایش مطالب این پاورپوینت وجود دارد.
قابل ذکر است: در تهیه و تنظیم این پاورپوینت از تصاویر و افکت های خاصی استفاده شده و این امر باعث جذابیت دو چندان آن ها شده است.
برخی از اهداف درس:
✅ آشنایی دانش آموزان در مورد علت شلوغی خیابان ها
✅ آشنایی دانش آموزان در مورد دلیل آلودگی هوا و ضررها آن برای انسان ها
✅ آشنایی دانش آموزان در مورد مصرف سوخت توسط ماشینها و میزان مصرف آن