دانلود سناریو و الگوی تدریس در مورد چگونگی اجرای بهینه کردن طرح ارزشیابی توصیفی
همکار عزیز دانلود فایل سناریو و الگوی تدریس در مورد چگونگی اجرای بهینه کردن طرح ارزشیابی توصیفی را با قیمت بسیار مناسب به شما پیشنهاد میکنیم.این فایل سناریو و الگوی تدریس در مورد چگونگی اجرای بهینه کردن طرح ارزشیابی توصیفی در تعداد صفحات 20 صفحه با فرمت word و قابل ویرایش در دسترس است و شما میتوانید بهترین و با کیفیت ترین فایل چگونگی اجرای بهینه کردن طرح ارزشیابی توصیفی را از اینجا دانلود و مطالعه کنید.بسیار مفتخریم که سایت ما را برای دانلود سناریو و الگوی تدریس در مورد چگونگی اجرای بهینه کردن طرح ارزشیابی توصیفی انتخاب کردید.
نام فایل:سناریو و الگوی تدریس در مورد چگونگی اجرای بهینه کردن طرح ارزشیابی توصیفی
فرمت فایل:word و قابل ویرایش
تعداد صفحات فایل:20 صفحه
قیمت فایل:8000 تومان
قسمتی از فایل:
مقدمه کوتاه:
نقش آموزش و پرورش با پیشرفت روز افزون علوم و تکنولوژی دگرگون شده است به طوریکه امروزه وظیفه اصلی نظام آموزشی کشف و پرورش استعدادها و تواناییهای هنرجویان برای شرکت در فعالیتهای سازنده اجتماعی است بر این اساس ارزشیابی نیز یکی از ارکان مهم آموزش و پرورش و بخش جدایی ناپذیر آن خواهد بود . چرا که ارزشیابی تنها به امتحان پایانی یک پایه یا دوره تحصیلی محدود نمی شود بلکه به عنوان وسیلهای برای هدایت مستمر یادگیری هنرجویان و مقاصد گوناگون همراه با فرآیند آموزش وپرورش در جهت تحقق هدفهای آن به کار می رود .
لذا ارزشیابی برای یادگیری ، همگام با یادگیری و در خدمت یادگیری به عنوان یکی از مهمترین وظایف هنرآموزان است زیرا تعیین میزان موفقیت آنان در برنامه ریزی و پیش بینی فرصتهای مناسب و هدایت فرایندهای یاددهی – یادگیری از یک سو و حصول اطمینان از دستیابی هنرجویان به اهداف پیش بینی شده ازسوی دیگر با انجام این وظیفه ی هنرآموز تحقق می پذیرد.
ارزشیابی ازنظر (گی- 1991 ) : یک فرایند نظام یافته ( سیستماتیک برای جمع آوری ، تحلیل و تفسیر اطلاعات است تا تعیین شود که آیا هدفهای مورد نظر تحقق یافته اند یا در حال تحقق یافتن هستند و به چه میزانی. ارزشيابي فرايندي مستمر و كاملا عملي است كه از 4 مرحله اصلي جمع آوري شواهد،تغيير شواهد،و استفاده از نتايج تشكيل شده است و اين 4 مرحله به صورتي پويا با يكديگر در ارتباط هستند.